Redovni servis motora obavlja se u točno određenim intervalima. Servisni intervali mogu biti sati rada motora ili određeno vremensko razdoblje koji propisuje proizvođač, a primjenjuje se prvi koji istekne. Takav pristup održavanja daje garanciju dugovječnosti proizvoda, a smanjuje se opasnost od nenadanih kvarova koji za sobom donose neočekivane troškove. Noviji brodski i izvanbrodski motori opremljeni su modernom tehnologijom ubrizgavanja goriva i ostalim komponentama potrebnim za rad kojim upravlja elektronika. U slučaju kvara ili nepravilnog rada takvog motora potrebna je kompjutorska dijagnostika.
Koristi se za sve brodske i vanbrodske motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva . Dijagnostičkim alatom vrlo lako izvršimo kompletan dinamički i statički test motora ( injektori, pumpe goriva, pumpe ulja, senzori, aktuatori…). Nakon toga imamo potpunu sliku stanja motora: greške na motoru, povijest i režim rada, broj radnih sati, maksimalne dosegnute temperature i druge parametre koje su neophodne za nesmetan rad motora.
Brušenje cilindara, promjena klipova i klipnih prstenova, zamjena ili brušenje ventila, obrada sjedišta ventila,brušenje glave, radilice zamjena svih brtvi na motoru , kontrola ostalih dijelova.
Primjenjuje se po isteku korištenja, a motor zaštićuje od vremenskih uvjeta, korozije, podmazuje unutrašnjost motora i čuva sustav goriva.
Preventivna radnja kojom sprječavamo pregrijavanje i mogućnost prodora morske vode u motor.
Gumeni djelovi pucanju usljed starosti. Mogu prouzročiti štetu na pogonskom sklopu i mogući prodor vode u plovilo.
Sa našim partnerima razvijamo poslovne odnose u kojima imamo zajednički interes oko brige za plovila, bilo da se radi o čuvanju na suhom vezu, pranju, lakiranju, poliranju, anti-vegetativnom premazu, prijevozu, uslugu dizalice, popravci drvenih brodova, radovi na tikovini i slično.
VOLVO PENTA, EVINRUDE E-TEC, TOHATSU, JOHNSON, YAMAHA.